fbpx

ההשקעה הגדולה של מיקרוסופט ב-AI: סיכום אירוע Ignite 2023

שתף

סיכום אירוע ההשקה של מיקרוסופט ב-AI

מיקרוסופט אירחה לאחרונה את Ignite 2023, אירוע השנתי שלה למפתחים ואנשי IT, וכצפוי, חלק משמעותי מההכרזות התמקדו ב-AI.

הנה סקירה של ששת העדכונים החשובים ביותר של מיקרוסופט ב-AI:

  1. מיקרוסופט משיקה רשמית את Loop, המתחרה שלה ב-Notion: מיקרוסופט חשפה את Loop, אפליקציית פרודוקטיביות הדומה מאוד לממשק של Notion ומציעה סביבות עבודה גמישות ושיתופיות. נותר לראות כיצד Loop תצליח מול Notion, שחקן מובסס היטב בתחום הפרודוקטיביות.
  2. חשיפה של Windows AI Studio: בשיתוף פעולה עם NVIDIA, מיקרוסופט הציגה את Windows AI Studio, פלטפורמה המאפשרת למפתחים להפעיל ולקבוע תצורה של מודלי AI במחשבי Windows. פלטפורמה זו משתלבת עם כלים מ-Azure AI Studio וממקורות אחרים, ומספקת סביבת פיתוח מקיפה עבור פיתוח AI.
  3. שיפורים ב-Microsoft Copilot AI: הקופיילוט של מיקרוסופט קיבלה עדכונים לשיפור האינטראקטיביות וההתאמה האישית שלה, במיוחד באפליקציית הפגישות Teams. בנוסף, הוכנסו תכונות התאמה אישית חדשות עבור Word ו-PowerPoint, מה שמפשט עוד יותר את חוויית המשתמש.
  4. הצגת Microsoft Copilot Studio: בעקבות ההכרזה של OpenAI על פלטפורמת GPT הניתנת להתאמה אישית, מיקרוסופט השיקה את Copilot Studio. פתרון ללא קוד זה מאפשר לעסקים ליצור copilots מותאמים אישית או לשלב chatbots AI ChatGPT מותאמים אישית, מה שמרחיב את האפשרויות עבור יישומים המופעלים באמצעות AI.
  5. פעילותה של מיקרוסופט בתחום שבבי AI מותאמים אישית: מיקרוסופט חשפה את שבב ה-AI המותאם אישית שלה, Azure Maia 100, שתוכנן במיוחד לאימון מודלים לשוניים גדולים (LLMs). מהלך זה נועד להפחית את התלות בחומרה חיצונית, כגון GPUs של NVIDIA, עבור משימות אימון AI.
  6. Bing Chat משנה את שמו ל-Copilot: מיקרוסופט שינתה את שם Bing Chat ל-Copilot, מה שמרמז על שינוי מוקד מהתחרות במנוע החיפוש של Google לאתגר את ChatGPT. Copilot ישולב ב-Bing, Microsoft Edge ו-Windows 11, מה שהופך אותו לתכונה בולטת בתוך אקו-מערכת של מיקרוסופט.

ההשקעה האגרסיבית של מיקרוסופט בתחום ה-AI ניכרת מההכרזות ב-Ignite 2023. סביר להניח שעתידם של מחשבי Windows וניידים יצוידו בתכונות AI אלו, מה שעלול להשפיע על הבחירה בין מערכות Windows ו-Mac. בסך הכל, ההתקדמות של מיקרוסופט בתחום ה-AI ממחישה את מחויבות החברה לחדשנות ואת שאיפתה להישאר מובילה בנוף ה-AI המתפתח. באופן אישי אני מקווה שגם אפל עובדת על תוכנות וחומרות AI לא פחות טובות ממיקרוסופט.

להכרזה המלאה של מיקרוסופט לחצו כאן
ל
מי שפספס את ההשקה הגדולה לפני שבועיים של Open AI לחצו כאן

רוצים להשאר מעודכנים?

הירשמו לניוזלטר השבועי שלי לעדכונים על עולמות השיווק וה-AI שלא תרצו לפספס

בכיף:) איך נוח לכם?

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בטלפון : 054-7718251, או בווטסאפ, או שתשאירו פרטים ואחזור אליכם

אל תפספסו את כל העדכונים על כלי שיווק AI והצטרפו לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי

אשלח לכם עידכונים והכרזות על כלי שיווק AI שיעזרו לעסק שלכם לצמוח ולעבוד מהר יותר, טוב יותר וזול יותר!